22 jan - 09

Idag i skolan hade jag först Engelska, sedan en låång rast eftersom naturkunskapen var inställd. Sedan hade jag hantverk E, och sedan slutade jag. (Skulle haft svenska efter egentligen men jag hade inte nationellt prov idag så jag var ledig, jag har det på tisdag istället)

Sen när jag kom hem fixade jag Frankie lite, klippte klor, borstade tänder & päls och trimmade tassarna lite. Pälsen växer som ogräs där;)
Sedan åkte jag till stan där jag bland annat köpte nya panelgardiner till mitt rum. Tänkte sätta upp dom imorgon :) Och sen köpte jag även en ny matta till mitt rum, en enkel svart trasmatta.

I morgon eftermiddag åker jag till vetlanda för att sedan åka vidare te Åseda, ska bland annat gå på Tonår :D Det ska bli kul, det var längesen... Och sen ska jag, en kompis och några andra sjunga i kyrkan =) Ser fram emot det!

Nu ska jag sova...

Ha det bra alla!

Kramar/carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback