Början på sista terminen på gymnasiet.

Idag började faktiskt skolan igen, vilket kändes lite konstigt faktiskt. Nu när man har haft praktik i 7 veckor och även 2 lov sedan man sist hade skola, så känns det lite konstigt nästan att vara här igen. Men sååå otroligt kul att träffa mina vänner igen :D Har saknat dom så himla mycket...

Jag hade även körlektion idag, så jag missade engelskan. Men körlektionen var mycket roligare =) Men det gick väl lite så där får jag väl erkänna, men jag krockade iaf inte och inte heller körde jag över någon så det gick rätt skapligt;)

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, faktiskt inget ovanligt. Men nu när skolan börjat igen blir det ju läxor och sånt som ska göras... suck, men nu måste jag hur som helst börja anstränga mig för att klara alla betygen.

Nähä, nu tror jag det är dags att sova :)

Godnatt och sov gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback