19 jan-09

Nu var det dags för lite nytt tjafs från mig då, inget intressant kanske men ändå, måste ju skriva nåt ju :P

Kan börja med att berätta lite om skoldagen, som enligt mig var toppen =) Först på morgonen hade jag musik , och den närmsta tiden ska vi som har musik som individuellt val skapa som band, altså att man är 4-5 personer i varje grupp och spelar/sjunger tillsammans... Ja vet, är så dålig på att förklara men ni förstår nog ändå;) Iaf så skulle vi dela in oss i grupper idag, vilket var lite svårt då det var många som inte var där idag. Men det löste sig tillslut:) Jag ska vara med: Matilda, Lejla, Kristoffer och någon som hette Hanna. Vet typ inte vem det är men det blir nog bra. Sen skulle vi öva lite i olika musikrum samt välja låtar, men dessvärre var det ju bara jag & Matilda som var där utav oss i gruppen. Så vi kunde inte bestämma låtarna, men övade lite iaf. Vi funderade typ på "Hot and cold" med Katy Perry, även "Blessed be your name" med DC talk (men den blir det nog inte då vi vill göra nåt nytt och inte bara samma hela tiden). Jag tycker vi skulle kunna sjunga/spela "into the blue" med Sunrise Avenue eller "Handlake Village" med tAKiDA. Men det går inte bestämma när inte ens hälften är där, och sen har ju alla olika smak så;) Får se hur de går.

Sen efter musiken hade jag hantverksteknik E, och jag fortsatte med att kolla i olika kataloger från leverantörer så jag vet vilka som säljer vad och så vidare... Rätt intressant, faktiskt! ;)

Sen hade jag Engelska B, där vi skulle disskutera en film vi sett de senaste 2 torsdagslektionerna. Hm... Jag har inte sett den (a), kanske på grund av att jag oturligt nog haft körlektion båda lektionerna. Men men, sånt e livet. Vi läste ju även en berättelse om Robinson Crusoe, då han träffade några kanibaler och räddade livet på en, och tänkte ha honom som slav/sällskap, Både segt och trist på samma gång, men det gick iaf.

Och sen skulle jag haft cad-ritning, men den var typ frivillig då min lärare var ledig. Och jag kan ingenting utan hjälp! Är verkligen dålig på cad-ritning :S Men förra veckan klarade jag faktiskt en uppgift på helt egen hand (jaja, nästan då;))
Så jag kom hem med tidiga bussen idag! Sååå skönt :D

Nu ska jag ta en kopp vaniljte och bara mysa en stund i soffan. För sen ska jag allt gå en långis med Frankie lusen;) hihi


Ha det bra alla!

Kramar/Carro


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Det låter kul det på musiken. Jag tycker det vore kul att sjunga någon av into the blue eller någon annan sån låt!

2009-01-19 @ 21:53:11
URL: http://kaito.blogg.se/
Postat av: Malin Karlsson

Du ha ju en jättefin blogg :) Tack så jättemycket för hjälpen Carro!

2009-01-21 @ 12:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback