12 mars 2009

Nu var det ordentligt längesedan jag skrev här sist, dels på grund av att jag råkade sabba min förra design som jag var väldigt nöjd med. Men även för att det är en del som hänt i mitt liv sista tiden. Vissa saker kommer jag berätta om senare...

Idag har jag varit i skolan, hade bland annat Engelska och Naturkunskap. På Engelskan fick jag reda på att vi som läser Engelska B ska välja en varsin storstad att presentera muntligt för resten av gruppen. Jag valde Cape Town (Kapstaden).

Efter skolan hade jag körlektion, och nu känns det verkligen att jag närmar mig körkortet. Det är inte så jättemånga lektioner kvar nu;) Hoppas verkligen jag klarar proven...

När jag kom hem med en kompis färgade hon håret på mig, ljusa slingor. Jättefint blev det =)

Ha det bäst alla!!

Kramar/carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback