Helg = praktik

Nu är snart min tredje praktikvecka över, fast inte förrän på söndag kväll.
Den här helgen jobbar jag nämligen och är istället ledig på måndag.
Lite spännande att jobba helg och se vad man får göra då:)
Nästa vecka är min allra sista praktikvecka på gruppboendet där jag praktiserar nu.
Sedan blir det åter igen att plugga från morgon till kväll...
Helt ärligt vill jag inte tillbaka till skolan igen då jag trivs så bra som jag faktiskt gör på min praktik.
Jag vet iaf vart jag tänker söka jobb när jag är färdig undersköterska ;o)

Nehe, nu är det väl lika bra att jag går en liten runda med hundarna och sedan hoppar i säng.
Blir ju en ny härlig dag imorgon! =)

Ciao! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback