Våren är här! <3

Som jag har längtat efter denna vår. Den här vintern har känts som en hel evighet med snön som kom alldeles för tidigt och som sedan vägrade försvinna igen. Men som sagt, nu är äntligen våren här.

Jag ÄLSKAR våren! Älskar att se naturen väckas till liv igen efter sin långa vila. Det gör mig så glad <3

Nu tänkte jag räkna upp lite positiva vs. negativa saker med våren:

Positiva saker:

- Det blir ljusare
- Dagarna blir längre
- Naturen blir grön och fin
- Blommorna slår ut
- Efter våren kommer sommaren
- Våren gör mig så glad =)

Negativa saker:

- Otäcka insekter, då främst fästingar och myggor, vaknar till liv. Dom behöver faktiskt inte vakna alls enligt mig.


Ja... Som ni kanske märker så hittar jag mycket mer positiva än negativa saker med våren. =)

Och ja, kortfattat kan man väl säga att jag ÄLSKAR våren! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback